Δευτέρα 11 Ιουνίου 2012

Βιβλίο:Ένα ταξίδι αρχίζει

Βιβλίο..Ο καλύτερος φίλος...Κάθε στιγμή,μπορείς να το κρατήσεις,να χαθείς στις σελίδες του..Είναι πάντα εκεί,έτοιμο να σου ανοιχτεί,να σου φανερώσει,να σε ταξιδέψει..

Πόσα ταξίδια έχω κάνει στις σελίδες των βιβλίων..Αν μέτραγα τα ταξίδια έτσι,έχω γυρίσει τον κόσμο.Δεν έχω αφήσει μέρος.Δεν έχω αφήσει εποχή.

Κάθε βιβλίο σε ταξιδεύει σε χώρο,χρόνο.Σου γνωρίζει άντρες,γυναίκες,παιδιά,ζώα εννίοτε.

Έχω ταξιδέψει στο μεσαίωνα.Έχω ταξιδέψει στην αρχαιότητα.Έχω ταξιδέψει στα χρόνια του πολέμου.Έχω βρεθεί στην Ελλάδα και ύστερα στην Ιταλία.Μετά θα βρεθώ στην Κούβα και μετά μπορεί στην Αυστραλία.Λίγο αργότερα στην Κίνα και μετά στην Τουρκία.Μετά μπορεί στην Γαλλία και στην συνέχεια στην Αίγυπτο.

Γυρίζω μες τις σελίδες.Συμπαθώ και αντιπαθώ πρόσωπα.Τρυφερές δεσποινίδες και στριμμένες κυρίες.Επιπόλαιους νεαρούς και σοβαροφανείς κυρίους.Θορυβώδη παιδιά και επαναστατημένους εφήβους.

Γίνομαι φίλη,συμπάσχω.Καταλαβαίνω τη δράση τους.Μπαίνω στη θέση τους.Εγώ πως θα αντιδρούσα αν ήμουνα στη θέση τους;Ποια λάθη θα έκανα;Θα τα είχα καταφέρει;Ποια απόφαση θα είχα πάρει;Την ίδια με αυτούς ή κάποια άλλη;

Πολλές φορές ταξιδεύω πάνω σ'ένα ποδήλατο.Άλλοτε με τρένο,άλλοτε με αυτοκίνητο ή πλοίο,αεροπλάνο ή και με τα πόδια.

Πολλές φορές είμαι στην εξοχή και άλλες στην πόλη.Άλλοτε σε ηλιόλουστες φάρμες και άλλοτε σε τζαμένιους ουρανοξύστες.

Απ'τα παράθυρα μπορεί να βλέπω τη θάλασσα ή την λεωφόρο,το ποτάμι ή το βουνό.Μπορεί και να βλέπω το δάσος.

Κάποτε μπορεί,κάποιος να είναι γιατρός.Μπορεί και να είναι δικηγόρος,δάσκαλος ή μαθητής,χορευτής ή ηθοποιός.Μπορεί να εργάζεται στο τσίρκο σαν ακροβάτης ή να είναι συγγραφέας.Μπορεί να είναι εργάτης ή γεωργός.

Μπορεί να έχει παιδιά ή να μένει μόνος.Μπορεί να είναι φιλικός ή εχθρικός.Όμορφος ή άσχημος.Ψηλός ή κοντός.Ξανθός ή μελαχρινός.

Μπορεί να έχει χιούμορ ή να μην γελάει ποτέ.

Κάθε σελίδα και ένα ταξίδι.Κάθε κεφάλαιο και ένας κύκλος.

Γύρισα όλη τη γη με τα βιβλία.Πουλιά ταξιδιάρικα.

Αν και τα τελευταία είκοσι χρόνια,με είχε κερδίσει η μουσική,παίζω κιθάρα και ακκορντεόν,τα τελευταία δυο χρόνια έχουν κερδίσει έδαφος τα βιβλία ξανά.

Ανέκαθεν αυτό που ήθελα να κάνω ήταν να γράφω.

Το όνειρο μου είναι να είμαι συγγραφέας.Όμορφο σαν όνειρο.Απραγματοποίητο σαν ουτοπία.Γιατί δυστυχώς ξυπνάς σε μια παράλογη πραγματικότητα που κανείς δεν κάνει αυτό που αγαπάει.

Και το όνειρο μένει όνειρο και το ταξίδι μένει χάρτινο.Το καραβάκι κι αυτό από χαρτί,φοβάται τη βροχή...

Κλείνω το βιβλίο και το ταξίδι τελειώνει... Σε λίγο αρχίζει άλλο.

Έχει πάντα ενδιαφέρον έτσι.Προσμένεις.Περιμένεις.Θέλεις να ανακαλύψεις.

Αυτό δεν είναι και η ζωή;Μια ατέλειωτη σειρά από ελπίδες,ταξίδια,προσμονές.

Τι θα ήταν η ζωή μας χωρίς αυτά;

Έτσι έχει ενδιαφέρον...Περιμένεις να δεις τη συνέχεια του ταξιδιού....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου