Σάββατο 2 Ιουνίου 2012

Νέα αρχή


Μια και σήμερα δημιούργησα αυτό εδώ το χώρο,τον κήπο των σκέψεων και των εικόνων μου,έκρινα σκόπιμο να σας συστηθώ.

Όνομα:Αυγή
Ηλικία:36..Σε 3 μέρες έχω γενέθλια.Δεν ντρέπομαι για την ηλικία μου και ούτε την κρύβω.

Μεγάλωσα:Στην Αθήνα.Εκεί γεννήθηκα και έζησα μέχρι πριν 2 χρόνια.Πήγα σχολείο στην Κυψέλη.
Μένω τώρα:Στην Κατερίνη.Εδώ και 2 χρόνια που παντρεύτηκα,λόγω καταγωγής του άντρα μου.

Σπουδές:Κοινωνιολογία,αλλά φυσικά άνεργη..Αυτή η ειδικότητα στην Ελλάδα δεν έχει ψωμί..Έχω κάνει  όλες τις άσχετες δουλειές.

Αγαπώ:Τα ταξίδια,τη φωτογραφία,τα βιβλία(είμαι μεγάλη βιβλιοφάγος),τις ταινίες και κυρίως τις κωμωδίες,τη ζωγραφική(ζωγραφίζω),τις καλλιτεχνίες(φτιάχνω πραγματάκια διάφορα,ψηφιδωτά,κουτάκια,κάρτες,κλπ),τη μουσική(παίζω κιθάρα,ακκορντεόν,αν και τα έχω παραμελήσει λίγο,πήγαινα ωδείο στην Αθήνα ,για χρόνια).

Αγαπημένος τόπος:Η Νάξος,η Νάξος,η Νάξος και για αλλαγή...Η Νάξος!!!Καταγωγή της μαμάς,κατά το ήμισυ,και αγαπημένος τόπος διακοπών.Κεραυνοβόλος έρωτας από το 1990 που πρωτοπήγα.

Οικογενειακή κατάσταση:Παντρεμένη εδώ και 2 χρόνια(παρά κάτι μήνες),όπως ανέφερα και παραπάνω.

Άλλες αδυναμίες:Η φύση(δεν είναι τυχαίο ότι γεννήθηκα την παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος),τα ζωάκια,η τέχνη γενικά,η θάλασσα,το καλοκαίρι.

Δεν αντέχω:Την βροχή,τα ψέματα,τους ξερόλες,τα ''ψώνια'',όσους προβάλλουν ψεύτικους εαυτούς.
Είμαι απλός άνθρωπος,δεν μου αρέσουν τα περιττά στολίδια.Θέλω να είμαι ο εαυτός μου.Να λέω την αλήθεια,χωρίς ωραιοποιήσεις.Καλό το όνειρο αλλά μετά προσγειώνεσαι απότομα..Ξέρω τι υπάρχει γύρω μου,ξέρω πως είναι ο κόσμος..Καλό ή κακό,αυτό παίζεται..Όλα έχουν την καλή και την κακή τους πλευρά.

Έφυγα από την Αθήνα γιατί δεν την άντεχα..Ανήκω στη γενιά που πρόλαβε την Αθήνα στα όμορφα της..Τώρα;Ας μην το συζητήσουμε..Θα έρθει η ώρα που θα κάνω αναφορές.

Τους τελευταίους 10 μήνες τους έζησα στη Νέα Σμύρνη.Στο σπίτι που ζούσαν ο παππούς και η γιαγιά,όσο ζούσαν.Την λάτρεψα τη Νέα Σμύρνη.Είναι το μόνο που μου λείπει από την Αθήνα.Αν εξαιρέσεις τους γονείς μου που μου λείπουν,αλλά πάω συχνά και βλέπω ή έρχονται εκείνοι.Αν εξαιρέσεις και τους φίλους και φίλες που επίσης βλέπω όταν πάω.Όσους φυσικά προλάβω γιατί δεν πηγαίνω για πολλές μέρες,πάντα ο χρόνος δεν φτάνει για όλους.

Πολλές φορές νιώθω ότι δεν μοιάζω με τους πολλούς.Θέλω να πιστεύω ότι αυτό ισχύει.Δεν μου αρέσει να κάνω κάτι επειδή είναι μόδα.Το απεχθάνομαι κάτι τέτοιο.Πχ να πηγαίνω σε ένα νησί επειδή είναι μόδα(πχ Μύκονος),σε μια πόλη επειδή είναι μόδα(πχ Αράχωβα),να κάνω κάτι επειδή το κάνουν όλοι(να βλέπω reality,με τίποτα!),να ακούω τη μουσική του ''σωρού'',όπως την λέω εγώ,τα τραγουδάκια μιας χρήσης,επειδή είναι μόδα.

Θέλω να διαφέρω.Από άποψη,όχι επειδή μου το επιβάλουν.

Αυτά σε πολύ γενικές γραμμές.Θα επανέρχομαι,συχνά θέλω να πιστεύω.

Είμαστε σε μήνα αλλαγών,θέλουμε να μετακομίσουμε,οπότε οι δουλειές είναι αρκετές.
Εις το επανιδείν.

ΥΓ:Φωτογραφία στον πεζόδρομο της Κατερίνης.Σύνθεση λουλουδιών.Μου αρέσει να τραβάω φωτογραφίες,αφού σκέφτομαι μερικές φορές,ότι μόνο τα πετραδάκια και τα χαλίκια του δρόμου δεν έχω φωτογραφήσει.Ό,τι μου κάνει ''κλικ'' στο μάτι,το φωτογραφίζω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου