Σάββατο 14 Ιουλίου 2012

Al forno...


Κοινώς,στο φούρνο.

Με τόση ζέστη νιώθω σαν να με έχουν κλείσει στο φούρνο και να με μαγειρεύουν...

Al forno λέγεται και το πολύ ωραίο μαγαζί που φάγαμε απόψε.Ε,πότε πότε χρειάζεται να βγαίνουμε και λίγο.Το ότι είμαστε άνεργοι δεν σημαίνει ότι θα κλαίμε τη μοίρα μας κιόλας...Βασικά,δεν θα τους αφήσω να τους περάσει.Να μας λυγίσουν.Σιγά.

Με λυγίζει η ζέστη προς το παρόν...Δύο ανεμιστηράκια δουλεύουν τις περισσότερες ώρες της μέρας.Το ένα στο σαλόνι και το άλλο δουλεύει τη νύχτα στην κρεβατοκάμαρα.

Νυστάζω και δεν μπορώ να κοιμηθώ.Έκανα ένα κρύο μπάνιο και περιμένω μέχρι να κλείνουν τα μάτια μου ώστε να ξεχάσω, 1. ότι ζεσταίνομαι και 2. ότι φέτος έχω προβλήματα με το δέρμα μου,βγάζω πάρα πολλά μικρά μικρά σπυράκια και δεν ξέρω αν όντως είναι από τον ιδρώτα ή κάτι με πειράζει.Απόψε ήταν σαν να έχω βελόνες στο σώμα...

Θα είναι από το ψήσιμο στο φούρνο.

Πάντως χωρίς τα ανεμιστηράκια δεν την βγάζαμε φέτος καθαρή.Κλιματιστικό δεν έχουμε,αλλά και στο άλλο σπίτι που είχαμε,ήταν χαλασμένο,γιατί όταν γίνεται κακή συντήρηση από άσχετους ψυκτικούς και αυτοί που το έχουν,αφήνουν για χρόνια τις μπαταρίες του τηλεχειριστήριου μέσα,αργά ή γρήγορα θα χαλάσει.Έχω κλιματιστικά εδώ και μια δεκαετία,στην Αθήνα και ποτέ δεν παρουσίασαν το παραμικρό πρόβλημα,γιατί τηρώ ευλαβικά αυτούς τους δυο κανόνες 1.Καλή συντήρηση 2.ΠΟΤΕ δεν αφήνουμε τις μπαταρίες μέσα,πχ το χειμώνα που δεν χρησιμοποιείται το μηχάνημα.

Νιώθω να ψήνομαι στο φούρνο με πατάτες..Σιγοβράσιμο..

Al forno...

ΥΓ:Φωτογραφία άσχετη,όχι δική μου.Να είχαμε ένα καρπουζάκι τώρα,τι δροσιά..Φέτος δεν καταφέραμε να πάρουμε γιατί 2 άτομα πόσο να φάμε,θα μείνει μέρες στο ψυγείο..Φάγαμε όμως ωραιότατα πεπόνια,ένα από αυτά σήμερα.Χτύπησα στο μπλέντερ πεπόνι,μπανάνα και αχλάδι(κοντούλες) και το έβαλα κατάψυξη.Αύριο θα το πιώ.Στην υγειά μας και στην υγειά σας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου