Τετάρτη 1 Μαΐου 2013

Το παζάρι χειροποίητων


Με λίγες μέρες καθυστέρηση, λόγω διάφορων υποχρεώσεων, είπα να γράψω τις εμπειρίες μου και το πως πέρασα στο παζάρι χειροποίητων που έγινε το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε.

Ήταν πολύ όμορφα! Όλοι ευγενέστατοι, κανείς δεν δημιούργησε πρόβλημα.Γνώρισα κοπέλες με παρόμοια ενδιαφέροντα και καλλιτεχνικές ανησυχίες. Είδα κόσμο, αντάλλαξα απόψεις, χαμογέλασα, πέρασα ευχάριστα.

Μαζί μου κι ο άντρας μου που καθόταν στο τραπέζι με τις δημιουργίες μου όταν εγώ πήγαινα λίγο στον ίσκιο, γιατί το μόνο αρνητικό που μπορώ να βρω σε αυτή την εμπειρία της έκθεσης των δημιουργιών μας ήταν ο δυνατός ήλιος που μας κοκκίνησε... Γενικά αγαπώ πολύ τη λιακάδα, τον ήλιο αλλά δεν θέλω να με χτυπάει και παίρνω πάντα τα απαραίτητα μέτρα, γυαλιά, καπέλο κλπ. Κι εδώ τα είχα όλα αυτά και επιπλέον μια ομπρέλα(βροχής) αλλά και πάλι η ζέστη ήταν Ιουνίου, όχι Απριλίου.



Από πωλήσεις δεν έκανα και σπουδαία πράγματα αλλά χωρίς να είναι αμελητέα.Έδωσα μια κάρτα, δύο σημειωματάρια, τέσσερις καμβάδες και τα δύο κεραμίδια.Το Σάββατο ο κόσμος ήταν ελάχιστος αλλά την Κυριακή ήταν ελαφρώς καλύτερα τα πράγματα.

Γενικά τις Κυριακές δεν τις συμπαθώ και αυτή η εκδήλωση με έβγαλε πολύ ευχάριστα από τη ρουτίνα μιας απίστευτα βαρετής μέρας.Και μόνο για αυτό, αξίζει.Αλλά ήταν πολύ ευχάριστο το όλο κλίμα,δεν υπήρχαν εντάσεις,ήταν ευχάριστα τα πράγματα.Πέρασε και η ώρα γιατί γνωρίστηκα και με μια πολύ συμπαθητική κοπέλα δίπλα και πιάσαμε κάτι ατέλειωτες κουβέντες και ήταν ευχάριστα έτσι.

Όλες οι κοπέλες είχαν πολύ ωραία πραγματάκια! Μακάρι τα οικονομικά μου να το επέτρεπαν να μπορούσα να πάρω κάτι από όλες να τις ενισχύσω.Πήρα μόνο κάτι γλυκάκια από μια κοπέλα και τα φάγαμε εκεί,με τον άντρα μου και την κοπέλα δίπλα.


Ήταν δύο ευχάριστες μέρες,ένα ευχάριστο διάλειμμα στη ρουτίνα της καθημερινότητας και την βαρεμάρα που έχω κάθε μέρα,ειδικά τα Σαββατοκύριακα με πιάνει στεναχώρια από την ανία...

Θα έχω τις κεραίες μου ανοιχτές να μάθω για επόμενες παρόμοιες διοργανώσεις, θα φορτωθώ την πραμάτεια και θα πάω!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου