Τρίτη 23 Απριλίου 2013

Η έκπληξη(αποκάλυψη)


Ήρθε η ώρα να αποκαλύψω την έκπληξη που έλεγα.

Θα λάβω μέρος σε παζάρι χειροποίητων, εδώ στην Κατερίνη, το Σαββατοκύριακο που μας έρχεται!

Πήρα ,διστακτικά ομολογώ, τηλέφωνο και δήλωσα συμμετοχή.Το έμαθα 10 μέρες πριν και φαντάστηκα ότι θα έχουν όλοι δηλώσει αλλά έκανα λάθος,ευτυχώς.

Έτσι θα έχω κι εγώ ένα τραπέζι με τις δημιουργίες μου κι αυτό με κάνει πολύ χαρούμενη!

Όταν λέω ότι αυτό το σπίτι έχει θετική ενέργεια...Αλήθεια είναι!



Λες και το ήξερα τόσο καιρό και δούλευα πυρετωδώς...Με είχε υποψιάσει βέβαια μια κοπέλα από το βιβλιοπωλείο της γειτονιάς, αλλά αυτό έγινε πριν περίπου ένα μήνα, εγώ ήδη είχα φτιάξει μέχρι τότε πολλά πράγματα.


Έχω και τιμοκατάλογο.


Και τσάντες δώρου.


Και διακοσμητικά σημαιάκια.


 Και μανταλάκια δώρο.













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου