Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

Μαγειρική

Τώρα που είμαι μόνη τα πρωινά,άρχισα πάλι να φτιάχνω,δειλά δειλά,τις ωραίες μου συνταγές!Όχι φυσικά κάθε μέρα,για να μην επιβαρυνόμαστε με τα ύπουλα πλασματάκια που λέγονται θερμίδες,αλλά έστω μια φορά την εβδομάδα φτιάχνω κάτι αληθινά νόστιμο.Όπως σήμερα.

Καιρό έχω να βάλω συνταγή.Για αυτό σήμερα θα μας αποζημιώσω!

Εννοείται πάντα ότι αυτοσχεδιάζω αλλά και προσαρμόζω τις συνταγές.Η μαγειρική το σηκώνει αλλά η ζαχαροπλαστική όχι.Είναι πιο αυστηρή σε αναλογίες και υλικά.Στη μαγειρική όμως μπορείς να βάλεις τη δική σου πινελιά και μια και αγαπώ και τη ζωγραφική,βάζω πάντα τις προσωπικές μου πινελιές στις συνταγές.


Παστίτσιο από την Τοσκάνη


-μισό πακέτο μακαρόνια χοντρά ή πένες
-1 κρεμμύδι
-λίγο λάδι
-3 ντομάτες κομμένες σε μικρά κομματάκια
-λίγο κίτρινο τυρί κομμένο σε τετραγωνάκια(ό,τι τυρί έχετε)
-7-8 φέτες ζαμπόν κομμένο κομματάκια(εγώ έβαλα πάριζα)
-1 αυγό
-1 κούπα γάλα
-τυρί τριμμένο


Ζεσταίνουμε το λάδι σε μια μικρή κατσαρόλα και ρίχνουμε το κρεμμύδι για 4-5 λεπτά.Μετά ρίχνουμε τις ντομάτες,αφού πρώτα τις αλατίσουμε λίγο(εγώ έριξα και λίγη ρίγανη).Αφήνουμε να πάρουν μια βράση,χαμηλώνουμε και αφήνουμε για 20-25 λεπτά να μαγειρευτούν λίγο όλα μαζί.Βράζουμε τα μακαρόνια.Όταν τα σουρώσουμε ρίχνουμε μέσα την ντομάτα,το ζαμπόν που έχουμε ήδη κόψει,το τυρί σε κυβάκια και τα ρίχνουμε όλα μαζί σε ένα βουτυρωμένο ταψί.Χτυπάμε το αυγό με το γάλα και τα ρίχνουμε πάνω από τα μακαρόνια.Ρίχνουμε από πάνω και το τριμμένο τυρί και το βάζουμε σε προθερμασμένο φούρνο για 20-25 λεπτά-ανάλογα το φούρνο μας-.στους 200,μέχρι να λιώσει το τυρί και να ροδίσει.


Πολύ νόστιμο και εύκολο!

ΥΓ:Το αδικεί η φωτογραφία,είναι πιο ωραίο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου